czwartek, 3 kwietnia 2014

Everything is awesome

Będzie krótko, bo nie chcę teraz zabierać się za dłuższą recenzję Lego: The Movie.
To film, po którym nie wiadomo było czego się spodziewać, ale wyszło bardzo pozytywnie. Kiedy szłam do kina zastanawiałam się ile dzieciaków trzeba będzie uciszyć, ale kiedy film się zaczął... przypomniało mi się, że kiedyś też byłam takim dzieciakiem i też lubiłam się bawić klockami lego. To jeden z tych bardzo kolorowych, słodkich, przyjaznych filmów (robili go ci ludzie od Klopsików). Udana komedia - każdy osobny żart był trafiony. Animacja jest bardzo kreatywna, najciekawiej robi się pod koniec. O czym jest film? O kreatywności. Tylko tyle mogę wam powiedzieć. Jednak z dumą mogę go polecić :) I jeszcze jedno - Lego nie mogło sobie zrobić bardziej udanej reklamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz