czwartek, 3 kwietnia 2014

Dzielę się z wami tym, jak pracuję

Wielu ludzi pytało się mnie jak tam idą prace nad książką i innymi rzeczami. Postanowiłam, że dziś pokażę wam jak i nad czym pracuję.
Po pierwsze: nie ma jeszcze żadnej książki i długo nie będzie.
Posiadam dwa komputery. Ten starszy służy mi do rysowania i pisania. To chyba najcenniejszy sprzęt jaki mam i mówię o wartości sentymentalnej - bo wierzcie mi, to straszny złom.
Oto lista nazw opowiadań, których możecie się spodziewać:

  • Smok w Phoenix (muszę w końcu dokończyć)
  • Powódź
  • Dziedzictwo
  • Gnoll

Powódź to krótkometrażówka mówiąca o nimfach i wiłach. Dialogi do Dziedzictwa piszę na razie osobno z przyczyn, których na razie nie mogę wyjawić, bo to sekret, więc ciii... Gnoll to dłuższe opowiadanie, które na razie jest w fazie planowania.
Na jakim programie piszę? FocusWriter to program, który mogę polecić, bo jest darmowy i naprawdę się przydaje. Więcej o nim tu.
Kiedy chcę coś opublikować na internetach, biorę mój dysk przenośny i przerzucam wszystko do nowszego komputera, tego, który wie co to Internet. Polecę teraz dwie strony, które są dość interesujące dla pisarzy.
Charahub służy do prowadzenia notatek dotyczących twoich postaci. Jest co prawda limit (możesz wprowadzić góra sto postaci) ale plusem jest to, że możesz naprawdę skupić się na rozbudowie danych bohaterów uzupełniając ich bio i odpowiadając na pytania. Polecam!
Tiki-Toki służy do tworzenia linii czasowych. Jeżeli masz konto za free możesz co prawda stworzyć tylko jedną linię czasową, ale za to może ona wyglądać jak tylko chcesz, pomaga również uporządkować wydarzenia w twoim wymyślonym świecie (i nie tylko).

Enjoi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz