wtorek, 17 czerwca 2014

Czerwcowy Update

Mam tę świadomość, że nie wstawiałam nic od dłuższego czasu, ale to z powodu szkoły. Na szczęście teraz mam już wszystko zdane i mogę wracać do pisania i do rysowania. :)
W Internecie często pojawiają się się ostatnio nowe trailery i jest ich pełno wszędzie! Gry, filmy, seriale, no po prostu rozkosz! Już dawno nie byłam podekscytowana samym faktem, że tyle się dzieje. Jako, że to luźny update, postanowiłam pokazać wam po prostu te trailery, z których powodu miałam ochotę skakać pod sam sufit.

Na początku film, o którym jest teraz głośno, How To Train Your Dragon 2. Wybieram się do kina w tym tygodniu i nie mogę się doczekać. :)


Ale Smoki to nie wszystko. Spójrzcie co szykuje nam Disney, DreamWorks i pozostałe wytwórnie!


I nie wolno nam zapomnieć o wisience na torcie:


To tyle co mam do powiedzenia. Wiem, że nowych trailerów jest znacznie, znacznie więcej, ale chciałam wam pokazać jedynie te, które mnie uszczęśliwiły najbardziej. To tyle na dziś, do zobaczenia w sobotę! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz